utorok 30. augusta 2016

Lost Valley

Počet tajomstiev: 5
Počet kryštálov na ukladanie: 3
Počet nepriateľov: 13 (vlky, velociraptori, T-Rex)
Počet predmetov: 16 (malé a veľké lekárničky, náboje do uzi, magnums a brokovnice, ozubené kolieska)

Vyjdite von z chodby, ktorá vedie z predošlého levelu. Teraz pokiaľ chcete brokovnicu môžete ísť doľava hore riekou, alebo ju môžete zobrať cestou neskôr.

[ Ak sa chcete vydať najskôr po brokovnicu tak preskáčte cez rieku, dávajte si však pozor na nerovnosti na strope a zemi, pretože skončíte v rieke. Keď sa dostanete k mostu a oproti vám bude mechanizmus, tak sa pri ňom spustite napravo dolu, dostanete sa tak pri odstavené rameno rieky. Preskočte ku kostre naproti a vezmite si brokovnicu. Skočte do rieky, prúd vás odnesie cez vodopád do jazierka - tu by ste skončili ak by ste nešli najskôr po brokovnicu. ]

Vezmite si brokovnicu.

Inak sa vydajte napravo, dolu k jazierku kde prebudíte dvoch vlkov. Keď už ležia hore labkami oproti vodopádu je v skale otvor preskočte ním a zabite ďalšieho vlka. V ďalšej miestnosti sa môžete vydať doprava do slepej uličky, kde sa okrem ďalších troch vlkov nič nenachádza, alebo vyšplhať hore.

Nevyspaté vlky.

Keď ste si už vybili nervy na všetkých vlkoch a vydriapali sa hore vezmite veľkú lekárničku vedľa kostry. Spustite sa dole. Momentálne sa nachádzame v akom si oddelenom ekosystéme jaskyne, kde na nás čaká pár vyhynutých druhov. Hneď ako sa pohnete dopredu vydajú sa k vám dvaja velociraptori. Pokračujte rovno až pod most. V momente ako budete pod rozpadnutým mostom na vás vybehne T-Rex. Buď sa schovajte do výklenku a strieľajte doňho z tade alebo skáčte dozadu. Keď už bude T-Rex mŕtvy tak pokračujte znovu k mostu. Ak si ešte chcete vybiť nervy tak pred mostom je chodba v ktorej je ešte jeden velociraptor. Kúsok za mostom napravo sa skrýva zeleňou zarastená chodba. Skočte do nej a po chvíli narazíte na ďalšieho velociraptora. Keď budete v miestnosti s jazierkom v rohu, najskôr vyšplhajte napravo po skalách a hore vezmite prvé ozubené koliesko. Vlezte do vody, preplávajte krátkym úsekom a vylezte von.

Súboj s T-Rexom.

Keď sa otočíte mal by byť za vami vodopád, od neho napravo v rohu sa dá vytiahnuť k prvému tajomstvu - náboje do brokovnice. Vráťte sa k vodopádu. Kúsok od vodopádu naľavo, ak stojíte oproti nemu, sa dá vyliezť na taký menší blok, a z neho vyšplhať hore, preskáčte k tomu vodopádu až pri blok ktorý je na tej stene ako vodopád. Vyskočte hore, zachyťte sa začnite rúčkovať doprava. Keď budete visieť na vodopáde, kde je strop najvyšší vytiahnite sa a v krátke chodbe sa nachádza druhé tajomstvo - náboje do brokovnice a magnums. Spustite sa znovu do vodu a vylezte von. Hneď ako vyleziete von vydajte sa doprava. Pred chrámom vás napadnú ďalší dvaja velociraptori. Keď ich zabijete nechoďte hneď do chrámu, ale napravo pred chrámom sa dá vyliezť po skalách. Vytiahnite sa hore na tú úplne napravo. Otočte sa doľava a pred vami by mala byť jedna taká viac šikmá a potom rovná skala. Preskočte cez tú šikmú aby ste neskĺzli späť dole a zachyťte sa na tej rovnej. Kúsok od nej naľavo vyčnieva ďalšia a za ňou ešte jedna, preskáčte až na strechu chrámu, kde sa nachádza tretie tajomstvo - veľká lekárnička, náboje do magnums, brokovnice a uzi. Pokračujte ďalej na druhú stranu strechy kde sa spustite dolu k chrámu.

Vojdite dnu, pred vami sa nachádza kryštál na uloženie, skočte do vody a napravo dole sa nachádza druhé koliesko. Vylezte von z vody i chrámu.

Pokračujte pozdĺž skál napravo od chrámu ako ste vyšli. Nachádza sa v nich totižto otvor, ktorý vedie hore na rozpadnutý most. V chodbe pred mostom sa tiež nachádza kryštál na uloženie hry, a kúsok za ním je most. Opatrne choďte k okraju, uskočte dozadu a s rozbehom a zachytením preskočte na druhú stranu. Vytiahnite sa vezmite posledné koliesko a spustite sa dolu.

Most.

Vráťte sa naspäť do jaskyne s vodopádom a jazierkom a choďte po rieke až kým sa nedostanete k mechanizmu. Pred mostom sa nachádza ďalší kryštál na uloženie hry. Vložte do mechanizmu všetky tri kolieska a zatiahnite za páku. Mechanizmus odkloní tok rieky aby sa vám uvoľnil vstup do hrobky, ktorý bol skrytý za vodopádom.

Ak stojíte oproti páke tak bežte okraju naľavo a zachyťte sa na ňom, rúčkujte doľava až kým nebudete nad vodopádom a pustite sa dolu, napravo za rohom sa nachádza štvrté tajomstvo - veľká lekárnička. Keďže rieka je už odchýlená kľudne skočte do vody. Ak ste brokovnicu ešte nezobrali, vytiahnite sa napravo za "dverami", ktoré odklonili rieku, a vezmite si ju od kostlivca. Skočte späť do vody a plávajte chodbou až na koniec. Vytiahnete sa v miestnosti s piatym tajomstvom - náboje do brokovnice a malá lekárnička. V jednej stene sa nachádza východ, opatrne choďte k okraju a spustite sa dole, kde predtým tiekla rieka. Skočte do jazierka a vytiahnite sa na mieste kde bol predtým vodopád. Choďte chodbou na koniec levelu.

« City of Vilcabamba     -     Tomb of Qualopec »